RSS
鈔oda, 28 pa寮ziernika 2009
Lato, czyli chujowa pora na pi趾

Bardzo szanuj dokonania Pana Grzegorza Laty. Zw豉szcza te sprzed laty, albowiem te z najnowszej historii mo積a okre郵i wielorako, jednakowo b璠 to s這wa niepochlebne, nienajlepsze, bolesne, a czasaminawet ostre ze wskazaniem na ostrew chuj.
Powodem tej notki jest artyku w "Przegl康zie Sportowym" pt. "Alfabet Grzegorza Laty", w kt鏎ym to szef PZPN (czyt. organizacji ludzi, kt鏎zy maj inteligencj wr鏏la, prezencj ζdy Samary i uk豉dy wi瘯sze, ni Uk豉d Warszawski) pr鏏uje si wybieli.
Nie kupuj tego.
Co wi璚ej nie kupuj tego, 瞠 s tocytaty 篡wcem wzi皻e z Pana Laty, kt鏎y to pokaza przed kamerami nie raz, 瞠 sk豉danie zda idzie mu gorzej, ni Kwa郾iewskiemu sk豉danie kwiat闚 nad grobami polskich 穎軟ierzy w Charkowie (co wi璚ej Kwacha t逝maczy豉 "kontuzja" golenia, natomiast Laty nie t逝maczy nawet pomroczno嗆 jasna).
疾by nie przed逝瘸 - moja polemika z Grzesiem - capo di tutti capi zdychaj帷ego w tym krajufutbolu:

A jak akcja polityczna
Jestem apolityczny i wiem, 瞠 to dobre. Utwierdzi這 mnie w tym przekonaniu zdarzenie z czas闚 rz康闚 Prawa i Sprawiedliwo軼i. Wtedy prze鈍ietlono ca陰 moj rodzin. Sprawdzano konta moje oraz syna i c鏎ki. Zarzucono mi, 瞠 wzi掖em 豉p闚k. Wykona貫m dwa telefony do starosty i ju wiedzia貫m, 瞠 to akcja polityczna.

Kolesiostwo rulez jak widz. M鎩 starosta jako taki pomocny nie jest. Nawet, kurwa, nie wiedzia貫m, 瞠 mog sobie ot tak do niego zadzwoni i si dowiedzie, czy szykuj si na mnie psy, ABW, CB, czy inne g闚no... C騜 -teraz wiem! Thx Grzechu - zaczynam sia konopie w gara簑, a w razie "W" dwa telefony za豉twi spraw. W ko鎍u wszyscy jeste鄉y r闚ni wobec prawa.

C jak ci篹kie czasy
Czyli komuna, a zw豉szcza lata stanu wojennego. Ciesz si, 瞠 reprezentacja Polski ze mn w sk豉dzie da豉 wtedy ludziom cho odrobin szcz窷cia i rado軼i. Starsi kibice czasami zaczepiaj mnie na ulicy i serdecznie sobie rozmawiamy. M這dsi siedz na stadionach i 酥iewaj wulgarne przy酥iewki pod moim adresem. Ka盥y z nich powinien chyba jednak spyta ojca, kto to by Lato. Przecie niewiele brakowa這, a gra豚ym z wielkim Brazylijczykiem Pele w Cosmosie Nowy Jork
.

Komuna faktycznie by豉 dla Laty ci篹ka. Musia biega za pi趾 i jeszcze mu p豉cili 5 鈔ednich krajowych pensji... Ja bym spasowa, ale i tak dzi瘯i Ci Lato, bo na Twoj gr z貫go s這wa powiedzie si nie da. Wtedy by貫 KIM!
M這dsi kibice przeszkadzaj? Chuj Ci w dup, 瞠 si tak kolokwialnie wyra輳!
Dobrze s造sza貫m jak si popisywa貫 swoj lingwistyk w radiu, gdzie udziela貫 wywiadu i po kibicach jecha貫 a mi這. Pami皻am dobrze, 瞠 nas uczy貫 瞠 mamy si wzorowa na kibicowaniu w "Menczesterze i Liwerpurze". Nast瘼nym razem naucz si m闚i, a potem pouczaj. Nie obra瘸j nas, bo to Ty jeste dla nas, a nie my dla Ciebie, cho trudno Ci to czasami poj望.
A tak og鏊nie to wiem kto to by Lato, jednak ja przesz這軼i nie 篡j i smyra Ci po fiutku za ni nie zamierzam. Ja nie z "tych".

F jak Fryzjer
Symbol korupcji. Moim zdaniem ca豉 ta afera to spadek po poprzednim ustroju, kiedy wiele rzeczy trzeba by這 za豉twia. Korupcja by豉 nie tylko w pi販e, ale r闚nie chocia瘺y w policji czy s逝瘺ie zdrowia. To moja diagnoza i dlatego nadal uwa瘸m, 瞠 spraw trzeba zamkn望, bo zaczynamy 軼iga ludzi za to, 瞠 skr璚ili mecz za dwie flaszki w鏚ki i p皻o kie豚asy.

Skoro to wszystko scheda po poprzednim systemie, to dlaczego te le郾e dziady z PZPNnie s tam, gdzie ich miejsce, czyli w pierdlu, a ewentualnie w g喚bokiej dupie na samym jej dnie?
Jak to z Tob Grzesiu jest? Wiesz co m闚isz, czy tylko zwyczajnie pierdolisz i my郵isz, 瞠 my wszyscy te tacy idioci, jak Ty?
Alepsze "diagnozy" to mo瞠 postawi Pani Jadzia ze sklepiku "Morelik" na moim osiedlu... do tego przynajmniej liczy umie, bo reszt dobrze wydaje...

G jak g鏎a pieni璠zy
Pewnie, 瞠 w obecnych czasach mo積a si 鄉ia z kasy, kt鏎 my, pi趾arze, zarabiali鄉y w latach siedemdziesi徠ych. Trzeba jednak pami皻a, 瞠 wtedy byli鄉y dobrze sytuowani. Ja mia貫m dwa samochody, will i apartament M-6.

Ach ta komuna... te "ci篹kie czasy"...

I jak "Kropka nad i"
Monika Olejnik obrazi豉 dzia豉czy PZPN, nazywaj帷 nas prostakami. A gdyby tak zrobi eksperyment i zapyta ludzi w Ameryce Po逝dniowej, jakich Polak闚 znaj, to oni wymieniliby papie瘸 Jana Paw豉 II, Lecha Wa喚s i... Grzegorza Lat. Pani Olejnik na pewno tam nie znaj. I to jest moja odpowied dla niej. Swoj drog to mam grub sk鏎 i niewiele jest rzeczy, kt鏎e wyprowadzaj mnie z r闚nowagi.

Je郵i osoba znana nie mo瞠 by prostakiem, to Jolanta Rutowicz nigdy si nie narodzi豉...
A tak og鏊nie to prostactwo bije od Was wszystkich tak, 瞠 zdaje si i przybiera co na kszta速 aureoli i wisi nad Waszymi 貫petynami pustymi od wiedzy i nie znaj帷ymipokory.
Tak na marginesie to nie jestem Twoim dermatologiem Grzesiu, ale tym stwierdzeniem pokaza貫, 瞠 jednak sk鏎a Twa nie taka gruba, az r闚nowagi dajesz si wyprowadzi do嗆 cz瘰to (vide nast瘼ny "wyw鏚").

L jak Leo Beenhakker
Nie ulega dla mnie w徠pliwo軼i, 瞠 pi瘯niejsz cz窷ci reprezentacji by豉 do niedawna Marta Alf. Jednak wa積iejszy by Leo Beenhakker. Chc go zaprosi do Polski i podzi瘯owa za to, co zrobi, czyli za awans do EURO 2008. To ma by takie tajne spotkanie, o kt鏎ym dziennikarze nigdy si nie dowiedz. G逝pio wysz這 to rozstanie w S這wenii. By這 ci郾ienie, zagotowa貫m si i o kilka minut za wcze郾ie powiedzia貫m, 瞠 Beenhakker nie jest ju trenerem reprezentacji. To by ma造 b陰d.

Co tam wspomina貫, 瞠 z r闚nowag u Ciebie cacy... aaaaaa tak m鎩 b陰d!
TO PRZEZ CI吉IENIE!
Ka盥emu si przeciezdarza wybuchn望, jak pogoda chujowa...

P jak pija雟two
W naszym kraju jest tak, 瞠 jak ju oponentowi brakuje argument闚, to m闚i, 瞠 ten drugi by pijany. Kiedy Jacek Gmoch kaza mi napisa o鈍iadczenie, 瞠 pi貫m, cho to by豉 nieprawda. Po meczu ze S這weni to samo zrobi Leo Beenhakker, a dyrektor Jan de Zeeuw doda jeszcze, 瞠 pi趾arze te pili. Smutne to wszystko, bo w Mariborze nie mieszkali鄉y w jednym hotelu z pi趾arzami i nie mieli鄉y z nimi kontaktu. Sk康 oni mogli wiedzie, co ja robi貫m? A po meczu ca豉 Polska mnie widzia豉. Przecie sta貫m przed kamer.

Sta貫 przed kamer?!?! Chuj nie osi庵ni璚ie!!! Kwachu nawet wyk豉d prowadzi!!!! Po Rusku!!!!

W jak Wiejska
Przy tej ulicy mie軼i si siedziba Senatu. Pracowa貫m tam przez jedn kadencj. M闚i, 瞠 leniwy by貫m, ale to nieprawda. Dosta貫m si z rekomendacji SLD, ale nie by貫m cz這nkiem partii i nie chciano mnie lansowa w mediach. Pracowa貫m jednak w dw鏂h komisjach.

Nie by貫 Grzesiu leniwy! Po prostu nie wiedzia貫 jak to, kurwa, dzia豉, i 瞠 ilo嗆 interpelacji (trudne s這wo dla Ciebie zapewne) oraz wyst徙ie poselskich jest rejestrowana!
Ja nie wiem jak dzia豉 Boening 747 i dlatego nie latam jako pilot do Nowego Jorku!
A 瞠 pracowa貫 w dw鏂h komisjach... Te umiem siedzie na dupie i udawa, 瞠 co rozumiem, ale mi za to nie p豉c.

Z jak Zbigniew Boniek
Po wyborach na prezesa PZPN powiedzia do mnie: "Chcia貫, Grzesiu, rower to teraz peda逝j". P騧niej obr鏂i這 si to przeciwko niemu. Jak mnie raz skrytykowa, to mu przypomnia貫m: "Zbysiu, zostaw mnie. Nie tw鎩 rower, nie twoje peda造". W ko鎍u wygra貫m z nim w demokratycznych wyborach. Ale ja Bo鎥a lubi. Z pi趾 potrafi zrobi wszystko. No i pogadamy sobie od czasu do czasu. Mi這, sympatycznie, bez tych uszczypliwo軼i, kt鏎e pojawiaj si, jak rozmawiamy za po鈔ednictwem medi闚.

Ano tak. Nie od dzi wiadomo, 瞠 w PZPN s demokratyczne wybory, a nie kolesiostwo, tak jak od dawna wiadomo, 瞠 Ziemia jest p豉ska, a nie owalna idzieci bior si z kapusty,a nie z p瘯ni皻ych kondom闚...
Boniek jest dla Was za dobry. Za mocno odstaje od grupy: m闚i z sensem (i WIE co m闚i), zna j瞛yk obcy iznaosobi軼iedzia豉czy UEFA (w sumie to chyba tylko dzi瘯i niemu to Euro 2012 znalaz這 si tutaj, a nie gdzie, gdzie potrafi gra w pi趾).
Co do jednego si Grzesiu zgadzamy - tam w PZPNie to same peda造.

Artyku poci皻y przeze mnie bez wiedzy i zgody autora.
Jak autor ma pretensje niech je zg豉sza do Pana Szanownego Prezesa Naj鈍i皻szego, kt鏎y robi帷 z siebie idiot, a osobi軼ieb璠帷 totalnym kretynem, sam podstawia mi si pod n騜.
Nast瘼nym razem polecam zrobi wywiad z kim wartym uwagi, np. z Panem Januszem zamieszka造m w B帷zy, kt鏎y pobi rekord jad帷 na rowerze 30 kmpo wypiciu trzech butelek denaturatu.

Link do artyku逝 (w wersji full HD z gumow pochw i bajerami): http://sport.onet.pl/0,1248770,2066817,0,0,0,0,1,wiadomosc.html

poniedzia貫k, 19 pa寮ziernika 2009
B璠 szerzy w Was zw徠pienie - tak mi dopom騜 buk!*

W豉郾ie tak, albowiem jako ateista-antyteista, nie tylko nie wierz w 瘸dnych bog闚, lecz tak瞠 uwa瘸m religi za co szkodliwego i ca趾owicie zb璠nego.
Dzi wielu doszukuje si rzekomych "cud闚" tworzonych przez zmar貫go papie瘸 Jana Paw豉 II (m闚i帷 szczerze miernych, jak na wszechmocn istot, kt鏎a mu, jak mniemam w nich patronowa豉- wi璚ej "cud闚" "pope軟ili" niejedni lekarze ratuj帷 dzieci przed 鄉ierci na raka,tudzie stra瘸cy ratuj帷y ludziprzed 鄉ierci w p這mieniach, aw przeciwie雟twie do boga, czy JPII s na to niezbite dowody) oraz upatruje "鈍i皻o軼i" w ks. Popie逝szce dzi瘯i wys逝chanym modlitwom kierowanym do niego (zabawne, 瞠 by porozmawia z istot wszechobecn potrzeba po鈔ednika), ale nie pr鏏uje docieka oczywistych niekonsekwencji i nielogiczno軼i nie tylko w religii chrze軼ija雟kiej,lecz r闚nie we wszystkich innych.
A szkoda.
Mo瞠 wtedy przestaliby bra przes康y za prawd, bo cho wydaje si to nieszkodliwe, to takie nie jest. To co w staro篡tno軼i i wiekach 鈔ednich by這 potrzebne, by wyt逝maczy sobie zjawiska "nadprzyrodzone", jak np. burze i nie postrada zmys堯w, dzi z powodzeniem mo積a wyt逝maczy nauk. Ju wiemy, 瞠 pioruny powstaj przez wy豉dowania elektryczne, z kolei te drugie powstaj przez ocieranie si ze sob chmur, natomiast chmury powstaj.... itd.
Bogowie nie s ju odpowiedzi. S przeszkod w poznaniu, bowiem w interesie instytucji religijnych za nimi stoj帷ychjest niewiedza oraz zwi您ane z ni odwo造wanie si do si nadprzyrodzonych, to bowiem nabija kabz "przedstawicieli bog闚".
Jestem przekonany, 瞠 wi瘯szo嗆 wierz帷ych nie przeanalizowa豉 dog喚bnie Starego i Nowego Testamentu. Dlaczego?
Bo widzia豉by jakie sprzeczno軼i s tam zawarte i jakie niestworzone historie (por闚nywalne do mitologii greckiej, czy rzymskiej) s tam opisane. Np. Jonasz 篡j帷y w rybie (WTF?!?!?!) lub laska (kij w sensie) Aarona zamieniona w w篹a... To ju chyba scjentolodzy maj mniej wybuja陰 wyobra幡i.

Mo瞠 to tylko moje wra瞠nie, ale czy wiara w tego typu historie, kt鏎e nie le膨 (i nawet nie zachowuj pozor闚) daleko od historii o jednoro盧ach, czy potworze z Loch Ness, nie s na dzi dzie niestworzone, by nie powiedzie infantylne i dziecinne?
A jednak w oparciu o nie funkcjonuj miliony ludzi. Co gorsza te miliony podpisuj ni polityk pa雟tw (Polska, Iran, czy USA, z ich "God bless America")! A to ju jak dla mnie absurd i rzecz absolutnie niedopuszczalna!
Je郵i jednak wyznajecie religi mam dla Was 80 pyta. Logicznych, aczkolwiek wiadomo nie od dzi, 瞠 w religii logika i racjonalizm nie maj racji bytu. Ksi篹a "ucz帷y" mnie religii (jak wiadomo nauka to co nios帷ego z sob wiedz, a nie przes康y) zwykli na takie "niewygodne" pytania odpowiada stwierdzeniem: "trzeba przyj望 to na wiar" (czyt. "wiemy, 瞠 to bzdura, ale nie pozwolimy, by kto stwierdzi, i kr鏊 jest nagi").

Oto owe 80 pyta w dw鏂h cz窷ciach z dedykacj dla mojego kolegi, kt鏎y kiedy stwierdzi, i pani profesor od filozofii powiedzia豉 mu sentencj, kt鏎ej powt鏎zy co prawdanie potrafi, leczdowiod豉 mu,瞠 b鏬 istnieje.**
Nie wiem jaka by豉 moc argument闚 tego zdania, kt鏎e udowodni這 istnienie czego, czego chrze軼ijanom udowodni si nie uda這 przez ponad dwadzie軼ia stuleci, ale jestem w stanie przypuszcza, 瞠 moc argument闚 ka盥ego z tych 80ciu pyta z osobna jest wi瘯sza:

* Kominku, mam nadziej, 瞠 si nie obrazisz, i zaadoptowa貫m Twoje "buk", ale bardzo mi si ten "ersatz" spodoba. Korzystaj帷 z okazji postaram si z Tob nie zgodzi. W tej notce napisa貫 cytuj: "Cz這wieka prostego 豉two pozna, a kwestie religijne s jednym z wyznacznik闚 inteligencji. Pami皻ajcie dzieci, im gorsze kto ma zdanie o klechach tym bardziej pojebanym jest cz這wiekiem. Tylko takie bezm霩gi dostrzegaj w instytucjach ko軼ielnych patologie, a nie doceniaj tego, co Ko軼i馧 robi dobrze."
Ot鏎z uwa瘸m, 瞠 ko軼馧 "robi dobrze" g堯wnie sobie i taki by pierwotny cel jego powstania - w豉dza i pieni康ze. Nie mog nie zauwa瘸 patologii takich, jak pedofilia, agresja wobec dzieci (vide siostry Franciszkanki i ich niedawna "wpadka"), bezsensownewojny religijne, dawne krucjanty, palenie czarownic, czy ca趾iem dzisiejsze "obrzezanie kobiet" w Afryce.
To by wygl康a這 zupe軟ie tak, jak gdybym powiedzia"wiem, 瞠 ten cz這wiek zgwa販i trzynastoletnie dziecko, ale zrobi tyle pi瘯nych i chwytaj帷ych za serce film闚, 瞠 z貫go s這wa na niego powiedzie nie mo積a" (odniesienie w pe軟i zamierzone)...

** Drogi Kolego! Je郵iwzburzy貫 si na tyle, by chcie mi "pojecha" prosz zr鏏 to w bardziej wysublimowany spos鏏, ani瞠li zrobi貫 to w komentarzu do pierwszej notki, kt鏎a pojawi豉 si na tym blogu. Wbrew Twojemu wra瞠niu ignorancja nie jest Twoj zalet...
Tak tak - wiem od dawna, 瞠 Ty to Ty :)

Pozdrawiam!

P.S. Je郵i Wasze "uczucia religijne" zosta造 "dotkliwie obra穎ne", to 鈍iadczy jedynie negatywnie o Was samych, tym niemniej 陰cz si z Wami w b鏊u, bo kiedy mia貫m 6, czy 7 lat kolega obrazi moje "uczucia religijne" stwierdzaj帷, i 鈍. Miko豉j nie istnieje. M鎩 p豉cz nie sprawi, 瞠 kolega zmieni zdanie, ani 瞠 闚 鈍i皻y zacz掖 istnie. Wam te to nie pomo瞠.
Zapewniam.

sobota, 17 pa寮ziernika 2009
A Tuwim nadal aktualny...

... i w dodatku stuningowany przez Fokusa z nie鄉iertelnej Paktofoniki:

Julian Tuwim "Ca逝jcie mnie wszyscy w dup":

Absztyfikanci Grubej Berty
I katowickie w璕lokopy,
I borys豉wskie naftowierty,
I lodzermensche, bycze ch這py.
Warszawskie bubki, 篡golaki
Z szajk wytwornych pind na kup,
R瑿aj造, franty, zabijaki,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Izraelitcy doktorkowie,
Widnia, 篡dowskiej Mekki, flance,
Co w Bochni, Stryju i Krakowie
Szerzycie kulturaln franc !
Kt鏎zy chlipiecie z “Naje Fraje”
Sw intelektualn zup,
M康rale, oczytane faje,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Item aryjskie rzeczoznawce,
Wypierdy germa雟kiego ducha
(Gdy swoj krew i wasz sprawdz,
Werzcie mi, jedna b璠zie jucha),
Karne p皻aki i szturmowcy,
Zuchy z Makabi czy z Owupe,
I rekordzi軼i, i sportowcy,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Socja造 nudne i ponure,
Pedeki, neokatoliki,
Podskakiwacze pod kultur,
Czciciele radia i fizyki,
Uczone ma逍y, 軼is這wiedy,
Co ogl康acie 鈍iat przez lup
I wszystko wiecie: co, jak, kiedy,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Item 闚 belfer szko造 瞠雟kiej,
Co du穎 chcia豚y, a nie mo瞠,
Item profesor Cy… wile雟ki
(Pan wie ju za co, profesorze !)
I ty za m這du nie dor積i皻a
Megiero, co masz taki tupet,
疾 szczujesz na mnie swe szczeni皻a;
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Item Syjontki palesty雟kie,
Haluce, co lejecie tkliwie
Starozakonne 透y krety雟kie,
疾 “szumi jod造 w Tel-Avivie”,
I wszechs這wia雟cy marzyciele,
Zebrani w malownicz trup
Z byle mistycznym kpem na czele,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


I ty fortuny skurwysynu,
G闚niarzu uperfumowany,
Co splendor oraz spleen Londynu
Nosisz na g瑿ie zakazanej,
I ty, co mieszkasz dzi w pa豉cu,
A sra chodzi貫 pod cha逝p,
Ty, wypasiony na Ikacu,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


Item gl璠ziarze i bajdury,
Ci庵n帷y z nieba grub r皻,
O, 豉piduchy z Jasnej G鏎y,
Z G鏎y Kalwarii parchy 鈍i皻e,
I ty, ksi篹uniu, co kutasa
Zawi您anego masz na supe,
疾by ci czasem nie pohasa,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup.


I wy, o kt鏎ych zapomnia貫m,
Lub pomin掖em was przez lito嗆,
Albo dlatego, 瞠 si ba貫m,
Albo, 瞠 taka was obfito嗆,
I ty, cenzorze, co za wiersz ten
Zapewne skarzesz mnie na ciup,
I瞠m si sta 鈍intuch闚 hersztem,
Ca逝jcie mnie wszyscy w dup !…
niedziela, 11 pa寮ziernika 2009
Wychowanie latoro郵i

Dzieci. To temat dla mnie 郵iski. G堯wnie z tego powodu, 瞠 sam nie wiem czy w og鏊e chcia豚ym je mie.
Wiem, 瞠 nie chce mie ich przed 30-stk, bo dzieci nie powinny wychowywa dzieci, a ja kreowa si na cz這wieka w pe軟i dojrza貫go si nie zamierzam. Mam w sobie "pierwiastek dzieci璚y" i jest mi z nim dobrze. Mam go, bo ludzie kt鏎zykreuj si na tak cholernie dojrza造ch(a przewa積ie maj 19 - 20 lat i pryszcze), s moimzdaniemnieszcz窷liwi i to g喚boko. Przynajmniej tak to odczuwam. Non stop gadaj jakie to problemy maj, frustracje, przej軼ia i cuda-nie-widy. 畝dnej rado軼i 篡cia i ci庵貫 zabieganie. Ci庵貫 my郵enie o b豉hych tematach, bez skupiania si na czerpaniu przyjemno軼i z ka盥ego dnia naszej kr鏒kiej egzystencji, a przede wszystkim m這do軼i.
Coraz wi璚ej os鏏 w wieku, w kt鏎ym g堯wnym ich zmartwieniem powinny by imprezy, seks, mi這嗆 izabawa, my郵i o tym, co to ich czeka za 20 lat. Gdzie b璠 pracowa, z kim mieszka, gdzie i za co...
Kurwa ogarnijcie si ludzie!
Je郵i tak wygl康a "dojrza這嗆", to ja t "dojrza這嗆" serdecznie pierdol. Wol by dziecinny. Przynajmniej umr szcz窷liwy i NIGDY nie b璠 patrzy w przesz這嗆 my郵帷 o tym, 瞠 mog貫m si bawi i korzysta z 篡cia, kiedy jeszcze nie dopad mnie przerost prostaty i marsko嗆 w徠roby...

Ale nie o tym mia這 by - tak si samo wyla這. Mia這 by o dzieciach.
Mia這 by o tym, co bym zrobi, gdybym je mia i jakbym je wychowywa.

Kocham dzieci (nie, nie w ten szczeg鏊ny spos鏏, na kt鏎y kochaj je katoliccy ksi篹a) i dostrzegam w nich jeden znacz帷y element, kt鏎y ulatuje z 95% z nich, gdy dorastaj. Mowa oczywi軼ie o "ciekawo軼i 鈍iata".
Zawsze mnie to cieszy, gdy dziecko non stop pyta: "a czemu?", "a dlaczego?", "a po co?".
W doros造m 篡ciu przywykli鄉y do niezadawania pyta. Do nieprzyznawania si do niewiedzy, bo niewiedza to "grzech" i to z gatunku tych "ci篹kich".
W ten spos鏏 stajemy si ignorantami i t ignorancj przez ca貫 doros貫 篡cie piel璕nujemy pieczo這wicie.
Ludzie zamkni璚i w kr璕u swojej pracy, nie posiadaj帷y wiedzy z zakresu innego, ni potrzebna do zajmowania owego stanowiska, kt鏎ych zainteresowania skupiaj si wok馧 zakup闚, imprez i ewentualnie zbieractwa r騜nego typu.
Widzicie w tym siebie?
Ja tak widz wi瘯szo嗆 z Was.
I nie widz tak mojego dziecka.

Za wszelk cen b璠 w swojej teoretycznej latoro郵i wspiera ciekawo嗆 鈍iata, tak by w przysz這軼i wyros豉 na cz這wieka.
Tak - na cz這wieka, bo to wiedza i umiej皻no嗆 do zastosowania jej w praktyce odr騜nia nas od zwierz徠. Ciekawo嗆 rodzi ponadto sztuk i uczula na pi瘯no. Z ciekawo軼i rodz si wielkie odkrycia i jeszcze wi瘯sze marzenia.
I to w豉郾ie przez ciekawo嗆 moje dziecko nie b璠zie przyuczane do 瘸dnej religii.
Religia to najwi瘯szy morderca ciekawo軼i, zast瘼uj帷y odkrycia i poznanie pustymi frazesami o "bo瞠j mi這軼i" i innej rze膨czce.
Poczucie winy, ma這軼i, bezradno軼i, smutek, u瘸lanie si i wieczne przebaczanie za jakie bzdury sprzed 2000 lat - tego moje dziecko nie zazna.
G喚boko ufam, 瞠 b璠zie wtedy radosne, szcz窷liwsze i wyro郾ie na lepszego cz這wieka, ni jego ojciec.

A Wy? Te kochacie swoje dzieci, czy bardziej boicie si niewidzialnego faceta (baby?) i pragniecie swoim strachem przed "wieczystym pot瘼ieniem" (pami皻aj, 瞠 b鏬 Ci kocha! :D) zarazi wasze dzieci, by w swoim otumanieniu nie by osamotnionym?

Na rozlu幡ienie muzyczka, kt鏎a przez ca造 tydzie 豉zi mi po g這wie:

sobota, 10 pa寮ziernika 2009
Moje ch璚i te s szczere...

- chc wynale潭 lekarstwo na nowotwory i szczepionk na HIV,
- chc dokona zimnej fuzji dw鏂h j康er wodoru w jedno j康ro helu i uzyska z tego ogrom energii,
- chc odkry 篡cie we Wszech鈍iecie. Jak b鏬 da, to i inteligentne,
- chc napisa najwi瘯sz powie嗆 wszechczas闚,
- chc rozbroi 鈍iat i to nie tylko z broni atomowej, ale i z ka盥ej innej!!!

Obiecuj, 瞠 tego dokonam.

Tylko... dajcie mi Nobla na zach皻!!!

Pokojowy Nobel poszed do cz這wieka, kt鏎y pok鎩 zaprowadza w Iraku i Afganistanie za pomoc wojska.
A, 瞠 jest to misja "humanitarna" i "pokojowa" pokazuj hameryka雟cy "ch這pcy" ratuj帷y Irakijczykom 篡cie.
Tutaj Hamerykanie daj Irakijczykowi "upomnienie", bo przewozi (jak zrozumia貫m) kradzione drewno:

Wojna to przecie nie zabawa, cz瘰to jest okrutna:

A przecie r闚nie dzieciom trzeba zapewni troch rozrywki, zw豉szcza gdy s g這dne lub spragnione:

Hamerykanie nie zapominaj o zasadach ruchu drogowego:

i o tym, 瞠 tylko w Hameryce obowi您uje ruch prawostronny:

Natomiast kultur drogow maj w ma造m paluszku:

Nie ma armii bez wpadek.
I tak czasem nawala sprz皻:

A czasami ludzie (kt鏎zy nie potrafi zrobi desantu):

Jeszcze tylko to na podsumowanie i chyba nie trzeba wi璚ej m闚i, 瞠 Obama dosta Nobla ca趾iem zas逝瞠nie... W ko鎍u tak pi瘯nie przemawia i jest taki bystry... przynajmniej dop鏒y, dop鏦i prompter dzia豉:

Tutaj niestety si nie ba i si zjeba (niestety prompter - nie prezydent).
Link do tekstu na temat dobrej znajomo軼i mi璠zy Obam, a prompterem z innym filmikiem t znajomo嗆 dokumentuj帷.

Co jak co, ale przynajmniej nikt nie powie, 瞠 nowy noblista nie potrafi 豉dnie i p造nnie czyta. To mu si chwali. Niestety jeszcze 瘸den ucze podstaw闚ki nie dosta za to owej nagrody...
Logicznie wi璚 rzecz ujmuj帷 - nie ka盥y prezydent USA umia czyta. I patrz帷 na to w ten spos鏏, Nobel dla naszego Baraka Husajna wydaje si by uzasadniony - pierwszy prezydent nieanalfabeta i to w dodatku z pi瘯nymi marzeniami!
C騜 za, kurwa, sielanka...

Pozdrawiam!

Ostatni sprawiedliwy

Nasza ma豉 marionetka udaj帷a prezydenta - 郵epa, g逝pia, zagubiona - w blasku fleszy i z wyra幡ym zdenerwowaniem, objawiaj帷ym si nieudolno軼i w pos逝giwaniu si pi鏎em, podpisa豉 traktat lizbo雟ki.
Ten, kt鏎y mia sta na stra篡 niepodleg這軼i i suwerenno軼i, w bezmiarze swojej g逝poty sprzeda nasz wolno嗆 i to z debilizmem wymalowanym na facjacie.
Na placu boju o niepodleg這嗆 swojego narodu zosta jeden cz這wiek. Cz這wiek, po kt鏎ym Europa b璠zie p豉ka i cz這wiek, o kt鏎ym nasze wnuki m闚i b璠 z wielkim zdziwieniem: "dlaczego nikt go wtedy nie s逝cha?".
Tym cz這wiekiem jest Vaclav Klaus. Prezydent Czeskiej Republiki.
Na dzie dzisiejszy jedyny przyw鏚ca europejskiego kraju wyposa穎ny w m霩g, kt鏎ym potrafi my郵e logicznie.

Niech o cz這wieku 鈍iadcz jego s這wa:

i rozs康ek (nie tylko w kwestii traktatu):

A dla wytrwa造ch tekst wyst徙ienia Vaclava Klausa na temat "Lizbony" w europarlamencie (warto przeczyta, cho dla ludzi my郵帷ych to chyba oczywisto嗆):
- cz窷 1,
- cz窷 2.

wtorek, 06 pa寮ziernika 2009
Europe is NOT a country and never will be!

Wkr鏒ce napisz jakie wspominki z wakacyji, ale p鏦i co sprawy pilniejsze.

Jak zapewne wiecie (albo i nie wiecie) w powt鏎zonym "demokratycznym" referendum w Irlandii (w Unji jest taka zasada, 瞠 g這sujemy dop鏒y, dop鏦i nie b璠zie takiego wyniku, jakiego oczekuje UE), Wyspiarze powiedzieli sakramentalne "tak" dla Lizbony.
Oznacza to ni mniej, ni wi璚ej, 瞠 "europedera軼i" i komuchy ma軼i wszelakiej, maj powody do zasikania swoich gaci po tacie (a w豉軼iwie wujku - wujku Stalinie). Oto bowiem spe軟ia si ich sen i "europrostytucja" vel "eurokonstytucja", wchodziw 篡cie pod niepozorn nazw "Traktatu Lizbo雟kiego". Ustanawia nam przeto de facto nowy kraj. Nowy "Sawiecki Sajuz", kt鏎emu nie tylko podlegamy (jak PRL), ale i jeste鄉y jegocz窷ci (jak np. kiedyUkrai雟ka SRR, czy Esto雟ka SRR).
Zapomnijcie o suwerenno軼i. T utracili鄉y z chwi wej軼ia w szeregi Unji. Teraz tracimy wszelkie prerogatywy pa雟twa na rzecznowego pa雟twa.
Nowe zabory. Koniec niepodleg這軼i.
Naszym prezydentem b璠zie prezydent Unji, a naszym Sejmem europarlament. Prawo stanowi b璠zie Bruksela,a wybory przestan mie jakiekolwiek znaczenie.
Nie o to walczy m鎩 pradziadek ze szwabemw Powstaniu Wielkopolskim.
Nie o to walczy m鎩 dziadek, kiedy bi Niemca w Berlinie i Ruskich w czerwcu 56'.
Nie jest wa積e, jak flag ma zaborca i gdzie ma stolic. Jest wa積e, 瞠 nie jest to flaga Polski, a stolic nie jest Warszawa.

Je郵i i Wam nie podoba si bycie Polsk Republik Europejsk,a histori studiowali軼ie na tyle pilnie, by wiedzie, 瞠 podda雟two zawsze ko鎍zy si wyzyskiem, natomiast socjalizm - katastrof, wpiszcie si tutaj.
Nic Was to nie kosztuj, a przecie o Ojczyzn walczy trzeba. Jest jak matkai ma si j tylko jedn...