RSS
sobota, 03 lipca 2010
"安i皻o demokracji"...

... tak moja kole瘸nka (kt鏎 nota bene bardzo lubi) okre郵a to, co jutro ma nast徙i.
Zaiste wielkie to "鈍i皻o", gdzie b璠ziemy mogli sobie wybra prezydenta, kt鏎y albo b璠zie socjalist udaj帷ym "libera豉", albo socjalist udaj帷ym "konserwatyst".
妃ieszy mnie sytuacja, w kt鏎ej ludzie wy陰czaj m霩gi i g這suj wedle estetyki, a nie merytoryki, co widzieli鄉y w pierwszej turze.
Kaczor i Komorra niczym si przecie nie r騜ni. To jedno i to samoetatystyczne ibezideowe 軼ierwo, kt鏎e nie ma plan闚 wykraczaj帷ych po za zdobycie w豉dzy oraz poszerzania jej zakresu o tyle, o ile si da. Ich jedyn doktryn jest hipokryzja, a ich najwi瘯sz broni ignorancja spo貫cze雟twa, kt鏎e jest na tyle durne, by popiera plany swoich "przyw鏚c闚" co do odebrania Polsce niepodleg這軼i (80% naszego prawa jest od 6-ciu latuchwalane w Zwi您ku Socjalistycznych Republik Europejskich), ludziom wolno軼i osobistej (vide ustawa, kt鏎a zabrania wamwychowywania w豉snych dzieci wedle uznania), a naszym dzieciom przysz這軼i (ostatni rok to zwi瘯szenied逝gu publicznegoo rekordowe 80 miliard闚z這tych - kto kiedy b璠zie musia je sp豉ci).
To zaiste ciekawe, 瞠 cz這wieka, kt鏎y chce, aby deficyt bud瞠towy by zakazany nazywa si "oszo這mem", natomiast ludzi, kt鏎zy nie maj poj璚ia,瞠 co takiego istnieje -"m篹ami stanu", czy czym takim.
Ale nie ma co si dziwi - 篡jemy w dupokracji. Wi瘯szo嗆 jest przecie g逝pia, uskutecznia 篡czeniowe my郵enie i ma mierne poj璚ie o 鈍iecie, kt鏎y nie zostajeszcze opisany w "砰ciu na gor帷o". Ten durny mot這ch nie ma prawa wybra niczego lepszego, bo jak wiadomo 3/4 spo貫cze雟twa nie potrafi nawetczyta ze zrozumieniem (sic!). A dziw, 瞠 reklamy Domestosa rozumiej!
To takie stworywybieraj nam w豉dz, kt鏎a sk豉da si z ludzi takich samych, jak oni - miernot, przeci皻niak闚 i chciwych skurwysyn闚.

"Pa雟two demokratyczne" to oksymoron. Mrzonka, kt鏎a uznaje, i to ciemna masa, a nie wybitne jednostki maj obowi您ek decydowania o losach pa雟twa. Ta ciemna masa da豉 nie raz ju popis swych mo磧iwo軼i: rewolucja francuska i gilotyny, rewolucja bolszewicka i masowe groby, rewolucja nazistowska i komory gazowe.
Tam decydowa豉 "wi瘯szo嗆", po kt鏎ej zawsze spodziewam si najgorszego i kt鏎a jeszcze nigdy mnie nie zawiod豉.

Id嬈ie, albo i nie id嬈iena t drug tur "wybor闚", w kt鏎ych i tak nie macie 瘸dnego wyboru. Zag這sujcie na kt鏎egokolwiek durnia.
Jedn mam tylko pro軸 - za 5 lat zastan闚cie si przez chwil, czemu dalej wszystko zmienia si na gorsze, a Wy psioczycie na tychtzw. "polityk闚"...

P.S.
Ja na ten przyk豉d p鎩d i zag這suj, chocia nikogo do tego nie namawiam. Zag這suj na tego debilaKaczk, bo przynajmniej nie jest z tej samej opcji politycznej, co towarzysz Komorra(teoretycznie - praktycznie to jedna komunistyczna kloaka) i by mo瞠 zawetuje niekt鏎e hurrakomunistyczne brednie montowane nam przez "libera堯w" Tuska.
Mo瞠.
No a po za tym trafi貫m na blog mojego znajomego z politologii, kt鏎y to b璠帷 mocno PeOwsko zindoktrynowanym kretynem, kt鏎y tylko dybie na jak捷 posadk w 瘸這snej radzie wiejskiej z ramienia tych partyjniak闚,niejako pom鏬 mi w wyborze. Enjoy that piece of shit! :)

wtorek, 15 czerwca 2010
Zosta w domu!!!

Zosta w domu

Ca造m swym sercem popieram t akcj. Je郵i naprawd nie masz pogl康闚, jeste bezideowcem lub politycznym ignorantem, to zastosuj si do jej zalece. Oszcz璠zisz sobie i innym problem闚 i rozpaczy na kolejne 5 lat...

Masz wyb鏎 - wbrew temu, co us造szysz w propagandowych tubach i zgodnie z tym, czego w nich nie uraczysz:

A tutaj Korwin-Mikke ods豉nia nam tajniki takich, a nie innych wynik闚 tzw. "sonda篡":

W豉郾ie. Wbrew temu, co us造szysz w propagandowych tubach
MASZ WYB紑!!!
My郵 na kogo g這sujesz i dlaczego g這sujesz. To nam wszystkim wyjdzie na zdrowie!

poniedzia貫k, 14 czerwca 2010
Komorra

Rzygam ju zbli瘸j帷ym si konkursem pi瘯no軼i. Nawet nie chce mi si o nim pisa, bo chyba nie warto. Ka盥y dobrze wie co b璠zie - to samo, co by這 w przypadku ostatnich wybor闚 miss.
To jest w豉郾ieteledupokracja w ca貫j krasie. Mamy dziesi璚iu kandydat闚, wspominamy o czterech, pokazujemy dw鏂h, a faworyzujemy jednego.
To nic, 瞠 feldmarsza貫k herbu Buc nie ma 瘸dnego programu. To nic, 瞠 jest zwyczajnym cynikiem i bezideowcem, kt鏎ego 瘸dne zdanie nie jest w豉sne i nie jest szczere. To nic, 瞠 na niczym si nie zna, niczego nie potrafi i nie chcia這 si mu nawet napisa programu wyborczego. To nic, 瞠 przej瞛ycza si w ka盥ym zdaniu i chce wyj軼ia Polski z NATO.
Wa積e, 瞠 urodzi si gdzie tam we wiosze w rodzinie zubo瘸貫j szlachty,x lat temu komuni軼i go internowali, nap這dzi stadko dzieci, "jest z Polski" i kocha g鏎y. Moim zdaniem jest idealnym kandydatem, aczkolwiek z takim CV nie wiem jeszcze tylko na jaki urz康...

G逝pi lud to kupi. G堯wnie dlatego, 瞠 jest g逝pi i swoj g逝pot kocha, co South Park ju daaaawno zauwa篡 i wykpi:
http://www.southparkstudios.com/episodes/103888

Wybory w czasach, kiedy ludzie sugerowani sonda瘸mi telewizyjnymig這suj permanentnie na "mniejsze z這", nie maj 瘸dnego sensu. W konsekwencji doprowadza to do "podzia逝" si parlamentarnych na dwa obozy, kt鏎e nie r騜ni si wcale i mimo pozornej "wojny" wprowadzaj jeden i tylko jeden socjalistyczny ordnung: niezmienny, uciskaj帷y, korupcjogenny, antyhumanistyczny, a z liberalnego punktu patrz帷 - uw豉czaj帷y jakiejkolwiek ludzkiejgodno軼i.
Zastan闚cie si, jaka rzeczywisto嗆 jest wam bliska. Czy chcecie socjalizmu, kt鏎ynakazuje Wam gdzie macie si leczy, jak macie wychowywa swoje dzieci, kiedy pracowa, jak odpoczywa, jakie u篡wki za篡wa,jakim samochodem je寮zi, jakie 瘸r闚ki kupowa, co tolerowa, na jak inwigilacj si zgadza i jaki biznes prowadzi?
A mo瞠 chcecie alternatywy, kt鏎a niczego Wam nie nakazuje, a daje Wam jedyniemo磧iwo軼i do dzia豉nia?
Macie jeden g這s, 瞠by wyrazi sw鎩 sprzeciw. Jeden g這s, 瞠by zanegowa rzeczywisto嗆 wysokich podatk闚, rz康owej kontroli i biurokratycznej wszechw豉dzy. Prosz Was o jedno:
NIE SPIERDOLCIE TEGO!!!

P.S.
M鏬豚ym o Komorrze pisa wiele, ale odsy豉m Was na Wykop. Tam macie nawet wi璚ej :)

P.P.S. (nie lubi tego skr鏒u, bo mi si kojarzy)
Alert dla nieuk闚 - to, 瞠 uwa瘸m Komorra za dno dna, nie znaczy, 瞠 nie uwa瘸m za dno dna Kaczorra. Oboje s siebie warci, wraz z panami: Napieralskim, Olechowskim, Zi皻kiem, Lepperem, Pawlakiem, Olechowskim, Jurkiem i Morawieckim. Dla mnie jest tylko jedna alternatywa. Wystarczy poszpera w anna豉ch neta, by wiedzie dlaczego.

czwartek, 20 maja 2010
Dzie rysowania Mahometa

Na pohybel wszystkim religijnym oszo這mom spod znaku p馧ksi篹yca, dzisiaj jest 鈍iatowy dzie rysowania Mahometa.
W pe軟i popieram t akcj. 畝den fanatyk religijny nie ma prawa decydowa o tym co wolno, a czego nie wolno mi rysowa w moim kraju! W swych pustynnych pa雟twach, w kt鏎ych krajobraz urozmaicony jest jedynie przez przydro積e bomby, 鄉ieci i wielb陰dzie odchody, mo瞠 sobie ka盥y muslimrobi co chce, ale w Europie to europejski kr庵 kulturowy jest wiod帷y, a on nie przewiduje kary 鄉ierci za rysunek jakiego taliba w turbanie. Tak wi璚 Panowie Arabowie, je郵i chcecie cenzurowa mnie w moim w豉snym kraju, to:

GO FUCK YOURSELF!!!

1

2 - za ten wizerunek Mahometa fanatycy chc 鄉ierci dla tw鏎c闚 South Park

3 - za t grafik chciano krwi pewnego Du鎍zyka

A Wy, rodacy, kt鏎zy si burzycie w imi tolerancji- macie oto pr鏏k, ile furii, gniewu, nienawi軼i i pogardy do nas maj te chamy od proroka. Nie mo積a bytolerancyjnym dla tej nietolerancyjnej ho這ty!
Zobaczcie, jak "represjonowane" muslimy otwarcie zapowiadaj rozlew krwi w Londynie:

Dla takich jak oni mam co specjalnego :)

I jeszcze pewien cytat, kt鏎y gdzie wyczyta貫m, aczkolwiek nie pami皻am gdzie (autora b豉gam o wybaczenie):

"Kiedy budowali meczety, milcza貫m - mamy przecie wolno嗆 wyznania. Kiedy wzywali do zabijania niewiernych, milcza貫m - mamy przecie wolno嗆 s這wa. Kiedy wysadzili autobus w Londynie, milcza貫m - to byli chorzy ekstremi軼i. Kiedy wywo豉li zamieszki, milcza貫m - to wina systemu i b喚dnej polityki. Kiedy uzyskali wi瘯szo嗆 w parlamencie, milcza貫m - mamy przecie demokracje. Kiedy wprowadzili w pa雟twie prawo koraniczne a moja 穎na zosta豉 ukamienowana za brak chusty na g這wie, milcza貫m - ju nie wolno by這 krzycze..."

i dla por闚nania:

"Kiedy organizowali swoje brunatne marsze, milcza貫m - mamy przecie swobod pogl康闚. Kiedy wzywali do zabijania 砰d闚, milcza貫m - mamy przecie wolno嗆 s這wa. Kiedy przeprowadzili "noc kryszta這w", milcza貫m - to byli chorzy ekstremi軼i. Kiedy odby豉 si "noc d逝gich no篡", milcza貫m - to wina systemu i b喚dnej polityki. Kiedy uzyskali wi瘯szo嗆 w parlamencie i obj瘭i funkcj kanclerza, milcza貫m - mamy przecie demokracj. Kiedy wprowadzili w pa雟twie "ustawy norymberskie", a moj 穎n zagazowano w obozie koncentracyjnym, milcza貫m - ju nie wolno by這 krzycze... "

Pozdrawiam!

wtorek, 18 maja 2010
Nie taki diabe straszny, jak go media maluj

Pewnie wyjd na totalnego no-life'a pisz帷 t notk o 4:30 w nocy, ale znalaz貫m w przepastnych anna豉ch internetu arcyciekawy wywiad Pana Janusza Korwin-Mikke i pragn si nim z Wami podzieli jak najszybciej.
Oczywi軼ie uwa瘸m, 瞠 jest to jedyny kandydat, na kt鏎ego warto odda sw鎩 g這s, mimo i ma przez pseudomedia (de facto szambo) takie, jak TVN, czy inny Polsat, przypi皻e 豉tki oszo這ma, kretyna, debila i nazistynawet(sic!). W dzisiejszych (wczorajszych)"Fucktach" "zapomniano" nawet, 瞠 istnieje. :)

Oto i wywiad dla Superstacji, kt鏎a dzi瘯i temu, 瞠 le篡 na uboczu, jest jeszcze w miar niezale積a 鈍iatopogl康owo:

I co? Oszo這m?
Mo瞠 nazista?
Mo瞠 komuchem go jeszcze obwo豉j?!?

Nie wierzcie ITI,Agorze i innym szmat豉wcom. Im bli瞠j dana stacja, czy gazetajest mainstreamu, tym dalej jest od prawdy.
Sami szukajcie informacji, sami torujcie sobie drog do prawdy. Nikt za Was tego nie zrobi!
Pan re篡ser Wajda powiedzia w niedziel, 瞠 "pierwszoligowego" (jak sam siebie okre郵i Komorowski) kandydata wspieraj "przyjaciele z TVN i innej zaprzyja幡ionej stacji" (Polsatu oczywi軼ie). Nie b璠 si z nim sprzecza - to wida go造m okiem:

Tak w豉郾ie wygl康a "debata" wg Polsatu. Kolejnych cz窷ci nie zamieszcza貫m, co by sobie bloga nie zasyfi tym ekskrementem dziennikarskim (dalsze cz窷ci na YouTubie oczywi軼ie s).
Jako ciekawostk zwr鏂 Wam uwag na tzw. "wprowadzenie", czyli materia, kt鏎y ma ustosunkowa widza odpowiednio i pokaza, 瞠 kandydaci s z gruntu niepowa積i i niewarci g這su. W materiale tym na 2:15 minucie pojawia si wspomnienie o Panu Heiderze z Austrii i jego "skrajnych" pogl康ach, za kt鏎e unja na這篡豉 sankcj na 闚 kraj (po demokratycznie wygranych przez niego wyborach). C騜 to by造 za pogl康y? Nazistowskie wr璚z!
Heider nie chcia eurowalutyoraz przymiarza si do wyprowadzeniaswojej Ojczyzyny z Euroko販hozu... tak przypadkiem wiele to m闚i o europederastach, kt鏎zy takich praktyk nigdy nie zaakceptuj, bo nie mog. W ko鎍u pocz徠kiem ko鎍a pokrewnego ZSRR by這 wyst徙ienie z niego ma貫j Litwy, kt鏎y to ma造 kamyk spowodowa ogromn lawin...

Nast瘼na notka b璠zie na dniach. Materia造 do niej zbiera貫m d逝go i wytrwale. Poka輳 Wam prawdziw twarz Zdradzis豉wa Komorowskiego. Buca, kt鏎y jest wytrwale lansowany przez pseudoniusy,jako jeden z dw鏂h "rozs康nych" kandydat闚, mimo 瞠 nie kwapi si nawet, by napisa w豉sny program wyborczy, a wed逝g siebie gra "w lepszej lidze".

I taki apel do Was na koniec:
Na kogokolwiek p鎩dziecie g這sowa, nie g這sujcie na jedn z dw鏂h ma逍 przedstawianych Wam przez media jako "murowani zwyci瞛cy". To Wy wybieracie, a nie TVN, TVP, czy Polsat. To Wy wybieracie i to od Was zale篡, czy wybierzecie zgodnie z w豉snymi przekonaniami, czy wybierzecie "mniejsze z這", kt鏎e przecie ci庵le jest "z貫m".

niedziela, 09 maja 2010
Zombie kr鏊em wioski!!!

Tfu...
Znaczy si "Jezus kr鏊em Polski!!!".

Ten kraj wychowuje na swoim 這nie wielu debili. Ludzi ograniczonych umys這wo, kt鏎zy czuj si pokrzywdzeni przez los, a swojej nadziei (g逝piej jak oni sami) na lepsze 篡cieupatruj jenow "篡ciu wiecznym", kt鏎ego maj zamiar dost徙i wchodz帷 jak najg喚biej w odbyt swemu b鏀twu. Poniewa nie s w stanie zapanowa nad doczesnegzystencj, nie 篡j tak jak chc, lecz jak chcetego鈍i皻a ksi璕a, czy inne kiepskie drogowskazy, a swoj religijno嗆 upubliczniaj na wszelkie sposoby - byle jak najg這郾iej. Robi to, bowiem wierz, 瞠 ich buk jest tak ma這stkowyi tak g逝pi, 瞠 uwielbia hipokryt闚 inieudacznychlizodup闚, kt鏎zy zamiast 篡, staraj si jedynie przetrwa do "naturalnej 鄉ierci".
W豉郾ie ci ludzie (cho w豉軼iwie to nie ludzie, a kiepskie 瘸rty) ka盥 ulic nazwaliby imieniem swojego boga, byleby tylko dosta si pod strzechy "niebios" i tam mie zapewnione "drugie 篡cie", kt鏎ego tym razem nie b璠 mogli spierdoli i kt鏎e, mimo ich g逝poty, nie b璠zie w stanie sta si jeno bezm霩gmodlitewn wegetacj.
Te w豉郾ie cz貫kokszta速ne larwy wysz造 na ulic, by Chrystus skierowa na nichswe boskie ocz皻a i zobaczy, 瞠 to w豉郾ieoni "wierz bardziej", "wierz szczerzej", "wierz lepiej"...
Je郵i buk rzeczywi軼ie kochatakich palant闚, to ciesz si na wie嗆, 瞠 trafi do piek豉. B璠 m鏬 sobie z Luckiem zajara jointa, pos逝cha Metalliki i po鄉ia, je郵i oka瞠 si, 瞠 wieczno嗆 w niebie to jedno wielkie odmawianie zdrowasiek w niesko鎍zono嗆... ci najbardziej wierz帷y chcieliby raczej gigantycznych orgii, koksu i w鏚y, chocia nigdy si dotego nie przyznaj - JEBANI HIPOKRYCI!

Nie wiem doprawdy co powiedzie na marsz tychzjeb闚 i ich popierdolone pomys造. Mo瞠 tylko tyle, 瞠 powinni uwa瘸 ze swoimi postulatami, bo je郵i Jezus zostanie kr鏊em Polski, to zasi康zie na tronie obok Maryji - kr鏊owej, kt鏎a teraz stanie si jego 穎n...
Ja rozumiem, 瞠 ci "najbardziej wierz帷y" to w wi瘯szo軼i perwersyjni pedofile (co ksi篹a nieustannie potwierdzaj swoim zachowaniem), ale 瞠by syna z matk swata, to jest ju na maksa chore...
... aaa zapomnia貫m - to s w豉郾ie te wasze"warto軼i rodzinne".

鈔oda, 05 maja 2010
Dupokracja

Tekst ten mia貫m napisa dawno temu. Pisz go dzisiaj, albowiem jestem cz這wiekiem leniwym inie lubuj帷ym si w zmuszaniu w豉snej osobydo czegokolwiek, a akurat dzisiaj mi si chce.

W ca貫j ludzkiej historii (jak wol niekt鏎zy- "histerii") przebrn瘭i鄉y z wdzi瘯iem (wi瘯szym lub mniejszym) przez dziesi徠ki r騜nych system闚 politycznych. Niekt鏎e by造 sprytne, inne mordercze, a jeszcze inne zwyczajnie g逝pie i naiwne. Nie wiedzie czemu, ale akurat te g逝pie i naiwne wyda造 si ludzko軼i wyj徠kowo po膨daneiwyj徠kowo sprawiedliwe. Tak oto doszli鄉y do obecnego stanu, gdzie dupokracja jest uznawana przez prawie ka盥ego za cud, mi鏚 i ekstaz prowadz帷 do og鏊nego dobrobytu i powszechnej sprawiedliwo軼i.
Oczywi軼ie to, 瞠 to w豉郾iedupokracj uznajemy za najfajniejsz, jest spowodowane niema造m wk豉dem medi闚 oraz dziwnym prze鈍iadczeniem ludzi, 瞠 system zmiennych 鈍i przy korycie jest rzeczywi軼ie "now jako軼i" w polityce.
Bzdura.
Nie o to chodzi, by cyklicznie zmienia 鈍inie przy pa郾iku, tylko by 闚 pa郾ik zlikwidowa. Pa雟two to bowiem nie 瘸dna wyrocznia, b鏀two i Moj瞠sz z przykazaniami. Pa雟two ma s逝篡 obywatelom. Nie socjalem, niestanowiskami w ZUSie, nie sponsoringiem wybranych i nie przymusowym"dbaniem" o zdrowie spo貫cze雟twa przez podnoszenie akcyzy na alkohol i papierosy. Pa雟two, Moi Mili, s逝篡 winno tylko i wy陰czniejako nocny str騜.
Prawo i jego przestrzeganie oraz ochrona obywateli, tak zewn皻rzna, jak i wewn皻rzna. Oto prawdziwe prerogatywy pa雟twa zdrowego. Do czego si one sprowadzaj?
W豉dza s康ownicza i policja - ochrona wewn皻rzna wolno軼i obywateli.
Wojsko - ochrona zewn皻rzna wolno軼i obywateli.
W豉dza ustawodawcza - tworzenie prawa, a de facto jego poprawianie tak, by by這 jak najprostsze, jak najmniej zagmatwane, zgodne z konstytucji jak najbardziej liberalne oraz dbanie o infrastruktur drogow (jej skomplikowanie oraz niedochodowo嗆 powoduj, 瞠 jest niejako wyj皻a spod praw wolnego rynku,aczkolwiek s tacy, kt鏎zy twierdz, 瞠 i ona pod wolny rynek podpada i pa雟twu od niej wara).
W豉dza wykonawcza- reprezentowanie interes闚 pa雟twana zewn徠rz.
I to tyle - nie potrzebujemy pa雟twa, kt鏎e miesza si w polityk monetarn, energetyczn, s逝瘺 zdrowia, edukacj, emerytury, ceny lek闚, prawo pracy, nauk,stosunki damsko-m瘰kie i np. m瘰ko-m瘰kie, czy cokolwiek jeszcze sobie tam wymy郵icie. Dzisiaj (wcze郾iej zreszt te) wszystko to ludzie mog zapewni sobie sami i sami tym zarz康zadzi瘯i najpi瘯niejszemu wynalazkowi ekonomicznemu ostatniego czterysetlecia - wolnemu rynkowi. Czy naprawd potrzeba Wam wyroczni m闚i帷ej, co jest dla Was najlepsze? Wyroczni, kt鏎a ze skradzionych Wam pieni璠zyzafunduje Wam gorsze i dro窺ze rozwi您anie, ni幢i to kt鏎e zafundowaliby軼ie sobie sami (a po drodze przeje 60% pieni璠zy na ich obs逝g, czyli biurokracj)?
Kiedy pa雟twu "obetnie si r璚e" i zmusi sijedo skupienia na sprawach wa積ych, nagle oka瞠 si r闚nie, i tak naprawd nie ma sensu utrzymywania wybieralnej w豉dzy. Bo i po co? Nie ma po co g這sowa na socjalist闚, bo socjal pa雟twowy w normalnym krajunie istnieje i zaistnie nie mo瞠. Nie ma po co g這sowa na "3 miliony mieszka", bo o tym, ile si ich wybuduje zadecyduje rynek, a nie gor帷e przedwyborcze g這wy pojeb闚 z Wiejskiej.
No i dlaczego to "wi瘯szo嗆" mia豉by kiedykolwiek o czymkolwiek decydowa? Od kiedy to "wi瘯szo嗆" jest nieomylna? Od kiedy dyktatura 51% jest czym szlachetniejszym, ni幢i dyktatura 49%? Czy jest w og鏊e ktokolwiek, kto uwa瘸, 瞠 do g這sowania np. nad projektembud瞠tu pa雟twa r闚nowa積y g這s winien mie profesor ekonomii i konserwator powierzchni p豉skich?
Ludzie wcale nie s r闚ni. R騜ni si wiedz, do鈍iadczeniem i kwalifikacjami w danych dziedzinach. Wi瘯szo嗆 nie ma bladego poj璚ia o polityce i, poza nazwiskiem premiera i herr feldmarsza趾a Komorowskiego, niewiele wi璚ej otej dziedzinie 篡cia wie... I bardzo dobrze!!!
Politykanie jest normaln, codzienn czynno軼i ka盥ej kury domowej, sprz徠aczki, ksi璕owego i biznesmena, kt鏎 teraz musz si zajmowa, bo "spoczywa na nich wielka dziejowa odpowiedzialno嗆". Niech ta odpowiedzialno嗆 spoczywa na ludziach o najwy窺zych kwalifikacjach, kt鏎zy sami chc w polityce uczestniczy. Niech pa雟two b璠zie jak firma - przyjmowani niech b璠najlepsi w swoich dziedzinach: ekonomi軼i, prawnicy i in篡nierowie. Niech nie b璠zie 瘸dnych wybor闚, a decyzje zapadajna radach i posiedzeniach.
Dzisiejsza polityka pozbawiona jest fachowc闚, natomiast pe軟a jest demagog闚 i krzykaczy, kt鏎zy egzystuj, bo tegozawsze chcia豉 i tego zawsze chcie b璠zieciemna masa, czyliwi瘯szo嗆- chleba i igrzysk.
No i maj - socjalizmoraz wieczne zabawy legionu niepotrzebnych durni闚 na nasz koszt.
W dupokracji w豉dza jest folklorem i przeszkod, kt鏎a w dodatku kosztuje ogrom marnotrawionychpieni璠zy. Najwy窺zy czas zada ostateczny cios twierdzeniu Lenina, 瞠 "krajem rz康zi mo瞠 nawet ko販ho幡ica".
Nie, kurwa, nie mo瞠!

Cytat z Janusza Korwin-Mikke, na kt鏎ego mam zamiar g這sowa w nast瘼nych wyborach (to b璠zie m鎩 g這s sprzeciwuna nadchodz帷ych igrzyskach):
W dupokracji rz康zi Wi瘯szo嗆 - czyli rz康zi g逝pota. Dlatego 80 proc. Europejczyk闚 wierzy w socjalizm. Za Pol-Pota uczono Khmer闚, 瞠 2x2=22, za Lenina, 瞠 2x2=18, za Stalina, 瞠 2x2=16 - a dzi jeste鄉y ju na etapie, 瞠 powszechnie uwa瘸 si tamtych za idiot闚, bo przecie ka盥y wie, 瞠 2x2=12.

Link do artyku逝, z kt鏎ego pochodzi 闚cytat.

poniedzia貫k, 12 kwietnia 2010
Jeszcze odno郾ie katastrofy...

Wypowied profesora z polibudy na temat przyczyn katastrofy rz康owego Tupolewa z Prezydentem Kaczy雟kim na pok豉dzie:

A tutaj link do artyku逝 na temat sytuacji z Tbilisi, o kt鏎ej by豉 mowa powy瞠j.

sobota, 10 kwietnia 2010
Niebezpiecze雟two narodowe

Dzisiaj rano Prezydent Rzeczypospolitej PolskiejLech Aleksander Kaczy雟ki odszed do historii. Odszed z hukiem odpadaj帷ego skrzyd豉 i rozlatuj帷ego si Tupolewa.

Nie ma co ukrywa - Kaczy雟ki by prezydentem s豉bym i niezbyt wyrazistym. Nie mia zdolno軼i oratorskich komunistyKwa郾iewskiego oraz nie emanowa wyrazistym prostactwem robola Wa喚sy. By cichym urz璠nikiem, kt鏎y w miar wykonywa to, co do niego nale瘸這. Rozdawa tanie medaliki, pokazywa si tam gdzie trzeba, a czasem i tam gdzie nie trzeba (np. w Gruzji). Nie anga穎wa si zbytnio w bie膨c polityk wewn皻rzn, kt鏎 za niego interesowa si bardziej uzdolniony brat, a w polityce zagranicznej cz瘰to m帷i i kierowa si, nie do zaakceptowaniana tym stanowisku, emocjami oraz brakiem sp鎩no軼i i logiki. M闚i帷 szczerze, to nie nadawa si na bycie prezydentem prawie czterdziesto-milionowego kraju. Nie mia w sobie zdolno軼i przyw鏚czych i politycznego zaci璚ia brata Jaros豉wa. Nie by rekinem polityki i wida, 瞠 nie czu si tam jak ryba w wodzie.
Tym nie mniej i tak mi gobardzoszkoda.
Nie wiem jakim by cz這wiekiem (cho wydaje mi si, 瞠 raczej dobrym i prostolinijnym), ale to nie ma wielkiego znaczenia, bowiem ka盥ego jest mi瘸l tak samo. Szkoda mi, 瞠 zgin掖i toprawdopodobnie przez w豉sn g逝pot.

Samolot podchodz帷y do l康owania 4 razy, to zwyczajna kpina. Raczej 瘸den pilot nie gra w gr "do czterech razy sztuka" (no chyba 瞠 kretyn) z w豉snej, nieprzymuszonej woli. Wydaje mi si ca趾iem prawdopodobne, 瞠 to sam Kaczor naciska pilota na l康owanie w Smole雟ku za wszelk cen. L康owanie w Moskwie, czy Mi雟ku wi您a這by si ze sp騧nieniem na uroczysto軼i w Katyniu, a tego pewnie prezydent stara si unikn望, by nie ucierpia jego polityczny presti. Okaza這 si, 瞠 nie by這warto, bo lepiej by sp騧nionym, ale BY.
Okaza這 si te co znacznie wa積iejszego - bezpiecze雟two najwy窺zych w豉dz pa雟twowych jest g闚no warte, je郵i gra toczy si o reelekcji dobr pras.
Okaza這 si, 瞠 wystarczy jedna katastrofa lotnicza, by pozbawi pa雟two zdolno軼i decyzyjnych najwy窺zego szczebla - za jednym zamachem zgin瘭i:
- Zwierzchnik Si Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
- Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego,
- dow鏚ca Wojsk L康owych Rzeczypospolitej Polskiej,
- dow鏚ca Si Powietrznych,
- dow鏚ca Marynarki Wojennej.
To bardzo powa積a sprawa i ludzie odpowiedzialni za st這czenie najwy窺zych dow鏚c闚 si zbrojnych w jeden samolot mieli chyba styropianow imitacj m霩gu, a ju na pewno wodog這wie. To jest jawne wystawianie kraju na bardzo powa積e i bardzo realne zagro瞠nie zewn皻rzne oraz niemal ca趾owity parali decyzyjnyWojska Polskiego.
Nie wiem, jak Was, ale mnie to przera瘸. Najbardziej chyba fakt, 瞠 musia這 doj嗆 do tak wielkiej tragedii, by ludzie zacz瘭i zwraca na to uwag.
To nie jest Halemba,ani autobus z pielgrzymami. To sprawa bezpiecze雟twa narodowego, kt鏎ym prawie nikt si nie przejmuje. A to 幢e, bo to pierwsze i najwa積iejsze zadanie pa雟twa - kraj i obywatele musz by bezpieczni, a prawo musi funkcjonowa.
W bezpiecze雟twie narodowym nie chodzi o to, 瞠by kupisto chujowych F-16, kt鏎e podczas inwazji wrogich si b璠 si jedynie 豉dnie prezentowa i b璠 sta造 pi瘯nie rozjebane na pasie startowym lotniska Pozna-Krzesiny.
W bezpiecze雟twie narodowym nie chodzi o "pokazanie si".
To jest by, albo nie by ka盥ego pa雟twa!

Polska le篡 w 鈔odkowo-wschodniej Europie i jest otoczona przez swoich odwiecznych wrog闚 ze wszystkich stron (nawet je郵i dzisiaj mieni si by sojusznikami). Ma這 jest pa雟tw na 鈍iecie, kt鏎e maj bardziejprzejebane po這瞠nie geopolityczne i bardziej desperacko,ni my potrzebuj nowoczesnych si zbrojnych, gotowych do walki na ka盥ym froncie 24h na dob i 7 dni w tygodniu.
Pomijaj帷 ju nieszcz瘰ne F-16, to chyba 19-st gospodark 鈍iata sta na cztery 鈔edniej wielko軼i odrzutowce, kt鏎e mog l康owa podczas mg造 i nie maj napisane na przyrz康ach "zdje豉no w CCCP"? No i chyba sta na to, by ca貫j najwy窺zej generalicji nie t這czy w jednym z nich, bo r闚nie dobrze mo積a by by這 postawi ich pod 軼ian, albo od razu wyda w r璚e wroga...
Oby te przysz貫go prezydenta by這 sta i na to, by si czasem sp騧ni. Jak pokazuje dzisiejszy dzie, czasem godzina sp騧nienia znaczy tyle co 篡cie prawie setki ludzi.

Sk豉dam najszczersze kondolencje wszystkim, kt鏎zy w jakikolwiekspos鏏 poczuli si dotkni璚it ogromn katastrof.
Niech to b璠zie lekcja na przysz這嗆, kt鏎ej szybko nie zapomnimy.

P.S. Ludzie, kt鏎zy sobie dzisiaj dodali do swoich galerii na Naszym 畝lu, czy Zjebuku, zdj璚ia Lecha Kaczy雟kiego, czy czarne wst捫ki, powinni sobie jeszcze podci望 篡造. Wtedy ka盥y zobaczy豚y ich "szczere do b鏊u" cierpienie, kt鏎e tak bardzo chc pokaza innym.
Wodorosty s wy瞠j od was w ewolucji i nie musz si z tym obnosi.

poniedzia貫k, 15 marca 2010
Mia貫m tego nie pisa!

My郵a貫m, 瞠 o Chyli雟kiej powiedziane zosta這 wszystko. 疾 mo積a j ju jedynie pogrzeba w morzu innych ekskrement闚. Znowu jednak kto wyrazi si o niej (tym razem bezpo鈔ednio o niej) w tak elegancko dosadny i kr鏒ki w formie spos鏏, 瞠 a szkoda tego nie zacytowa. Cytatyz komentarzy pod tym znaleziskiem zWykopu.

"yuri1" pisze:
Chyli雟ka w og鏊e jest niesamowita. Uwielbiam t kobiet przede wszystkim za szczero嗆 i otwarto嗆.

"T-Dex" mu na to odpowiada:
Przez "szczerosc i otwartosc", rozumiesz chamstwo i obecny image brzydkiej-pop-gwiazdki w stylu doda-wannabe, tylko nie starczylo na operacje cyckow?

Podaj mi prosze JEDEN cytat, wypowiedziany przez ta kobiete (sic!) ktory pozwalalby nie traktowac mi jej z gory. Jeden przeblysk intelektu, jedna wypowiedz ktora udowadnia ze ona ma mozg, a nie tylko recytuje teksty Cygana.

Dopoki siedziala z dala od mainstreamu - mogla sobie robic co chciala. Teraz jest sprzedajna dziwka jak wszyscy ktorych hity leca w radiu.

Kreowana przez media na buntowniczke, propagowana w roznych "u can dance" i innych gownach, "bezpiecznik" pozwalajacy powiedziec "Widzicie, nie jestesmy AZ TACY poprawni politycznie, mamy Chylinska! Ona jest zuua! Czasem powie k!#$a na antenie!". Idolka bezmozgich nastolatek 10 i 20 lat temu, oraz rowniez bezmozgich rowiesnikow obecnie.

Dla mnie przegrana tak samo jak Kazik po swoim slynnym cytacie o piratach. Roznica jedynie taka, ze Kazik zarzuca innym k#$%#stwo, a ona sie sama, bezposrednio, k!#$i.

BTW: To jest naprawde swietny wynik. Tworzyc muzyke od 15 lat, i dopiero po 14 latach wydac zlota plyte! Z disco polo!

Pisownia oryginalna. Cenzura nowego wykopute.
Musz przyzna, 瞠 w tym komentarzu zosta這 zawarte wszystko to, co s康z o pani Chyli雟kiej. I o Kaziku te. Debil nie rozumie, co to jest internet i wolno嗆, o kt鏎 oniegdaj walczy. Po za tym, jak prawie ka盥y tw鏎ca, z ka盥 p造t staje si co raz tobardziej chujowy.

P.S.
Notka o tym, 瞠 demokracja jest jak rumiankowy papier toaletowy, kt鏎y to 豉dnie pachnie, aletylkodo czasu u篡cia, b璠zie nast瘼na. Obiecuj.

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 11